בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > איבוד בתולין בגיל מאוחר

איבוד בתולין בגיל מאוחר

איבוד בתולין בגיל מאוחר

כשאתה מגיע סוף סוף לגיל 30, זה ציון דרך בחיים. הגעת לגיל השיא שלך, אבל עבור חלקך, יש עדיין אירוע חיים חשוב שהם עדיין לא חוו: לאבד את בתוליהם.

הפחד לחכות זמן רב מדי כדי לוותר על כרטיס ה- V-Card שלך יכול להיות מכריע. כל החברים שלך כבר קיימו יחסי מין ואתה מרגיש כאילו נשארת בחוץ. שלא לדבר על כך שאתה חושש שמשהו לא בסדר איתך על כך שלא עשית סקס כבר.

אבל, אין צורך לדאוג או להתבייש על לא לוותר על כרטיס V-Card שלך עדיין. אתם בהחלט לא לבד. למעשה, בתולים הם משהו שיותר מבוגרים מעל גיל 30 מאמצים עכשיו.

הסיבה לכך היא כי מבוגרים מעל גיל 30 לעתים קרובות יש חוויות חיים לתת להם דעה מושכלת יותר על מין. הם עשויים לחכות לרגע הנכון ולאדם הנכון לוותר על בתוליהם. בנוסף, הם עשויים להיות בעלי ביטחון עצמי רב יותר ולקחת את הזמן שלהם כשמדובר במציאת השותף הנכון לתת את כרטיס V-Card שלהם.

עם זאת, חשוב לזכור כי לכל אחד יש ציר זמן משלו בכל הנוגע למין וזה בסדר לחכות עד שיהיה לך מספיק נוח לעסוק בפעילות מינית. ואם תחליטו לחכות עד שנות ה-30 לחייכם כדי לחוות את המפגש המיני הראשון שלכם, אתם עשויים לגלות שהחוויה אפילו יותר מתגמלת! אחרי הכל, ככל שתמתינו זמן רב יותר, כך החוויה יכולה להיות משמעותית יותר.

אז אם אתם מבוגרים מעל גיל 30 ואתם עדיין בתולים, אל תדאגו, אל תמהרו ואל תתביישו. אין לך במה להתבייש והכל לצפות לו. אין שום סיבה שתצטרכו למהר למשהו לפני שאתם מוכנים, וכשתמצאו את האדם המיוחד הזה תדעו שזה הזמן הנכון. ומנגד, ישנן נשים רבות הנרתעות מגברים בתולים בני 30, והן חוששות שמשהו לא בסדר. וזה לא משהו שאתה יכול לשקר, כי האישה תרגיש את הבתוליות שלך… לכן מוטב לסיים זאת באמצעות נערות ליווי. ביקור אחד בדירות דיסקרטיות ותהפוך מבתול מזדקן לגבר צעיר. 

אנו יכול למצוא באתר https://bananamamma.co.il/ את הבחורות לפי טעמך.

סקס מזדמן: לחקור את היתרונות והחסרונות

סקס מזדמן. זהו מונח שהפך נפוץ יותר ויותר בחברה של ימינו, המשמש לעתים קרובות לתיאור מפגשים מיניים בין אנשים שאינם במערכת יחסים מחויבת. עם עליית אפליקציות ההיכרויות ותרבות הסטוצים, סקס…

סקס מזדמן: לחקור את היתרונות והחסרונות

העיר תל אביב: מרכז תוסס של תרבות, היסטוריה וכיף

נערות ליווי במרכז תל אביב, העיר השנייה בגודלה בישראל, היא תערובת קסומה של מודרניות ומסורת. ממוקם על חוף הים התיכון, מטרופולין הומה זה מכונה לעתים קרובות "העיר שלעולם לא ישנה"…

העיר תל אביב: מרכז תוסס של תרבות, היסטוריה וכיף

ההיסטוריה והמחלוקת סביב הדירות הדיסקרטיות

לדירות דיסקרטיות, הידועים גם בשם דירות דיסקרטיות, יש היסטוריה ארוכה ומורכבת שראשיתה בתרבויות עתיקות. מוסדות אלה היו חלק כמעט מכל חברה, ושימשו כמקומות שבהם אנשים עוסקים במעשים מיניים תמורת פיצוי…

ההיסטוריה והמחלוקת סביב הדירות הדיסקרטיות