בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > איבוד בתולין בגיל מאוחר

איבוד בתולין בגיל מאוחר

איבוד בתולין בגיל מאוחר

כשאתה מגיע סוף סוף לגיל 30, זה ציון דרך בחיים. הגעת לגיל השיא שלך, אבל עבור חלקך, יש עדיין אירוע חיים חשוב שהם עדיין לא חוו: לאבד את בתוליהם.

הפחד לחכות זמן רב מדי כדי לוותר על כרטיס ה- V-Card שלך יכול להיות מכריע. כל החברים שלך כבר קיימו יחסי מין ואתה מרגיש כאילו נשארת בחוץ. שלא לדבר על כך שאתה חושש שמשהו לא בסדר איתך על כך שלא עשית סקס כבר.

אבל, אין צורך לדאוג או להתבייש על לא לוותר על כרטיס V-Card שלך עדיין. אתם בהחלט לא לבד. למעשה, בתולים הם משהו שיותר מבוגרים מעל גיל 30 מאמצים עכשיו.

הסיבה לכך היא כי מבוגרים מעל גיל 30 לעתים קרובות יש חוויות חיים לתת להם דעה מושכלת יותר על מין. הם עשויים לחכות לרגע הנכון ולאדם הנכון לוותר על בתוליהם. בנוסף, הם עשויים להיות בעלי ביטחון עצמי רב יותר ולקחת את הזמן שלהם כשמדובר במציאת השותף הנכון לתת את כרטיס V-Card שלהם.

עם זאת, חשוב לזכור כי לכל אחד יש ציר זמן משלו בכל הנוגע למין וזה בסדר לחכות עד שיהיה לך מספיק נוח לעסוק בפעילות מינית. ואם תחליטו לחכות עד שנות ה-30 לחייכם כדי לחוות את המפגש המיני הראשון שלכם, אתם עשויים לגלות שהחוויה אפילו יותר מתגמלת! אחרי הכל, ככל שתמתינו זמן רב יותר, כך החוויה יכולה להיות משמעותית יותר.

אז אם אתם מבוגרים מעל גיל 30 ואתם עדיין בתולים, אל תדאגו, אל תמהרו ואל תתביישו. אין לך במה להתבייש והכל לצפות לו. אין שום סיבה שתצטרכו למהר למשהו לפני שאתם מוכנים, וכשתמצאו את האדם המיוחד הזה תדעו שזה הזמן הנכון. ומנגד, ישנן נשים רבות הנרתעות מגברים בתולים בני 30, והן חוששות שמשהו לא בסדר. וזה לא משהו שאתה יכול לשקר, כי האישה תרגיש את הבתוליות שלך… לכן מוטב לסיים זאת באמצעות נערות ליווי. ביקור אחד בדירות דיסקרטיות ותהפוך מבתול מזדקן לגבר צעיר. 

אנו יכול למצוא באתר https://bananamamma.co.il/ את הבחורות לפי טעמך.

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

זנות היא ללא ספק אחד הנושאים השנויים במחלוקת והמורכבים ביותר בעולם. זהו נוהג שקיים כבר מאות שנים ועורר דיונים וויכוחים סוערים בין אנשים מכל תחומי החיים. יש הרואים בה סוגיה…

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

בחברה של היום, תעשיית הבידור למבוגרים הפכה לחלק רווחי ומקובל בתרבות הפופולרית. בחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים האנשים הידועים ככוכבי פורנו - מבצעים שעשו לעצמם שם בעולם הבידור למבוגרים.…

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה

www.freegirlfriendspassport.com פורטל מומלץ ויקיפדיה הפכה למקור למידע במגוון רחב של נושאים, כולל מין. עם מיליוני קוראים ותורמים, זוהי פלטפורמה רבת עוצמה לשיתוף ידע ושבירת טאבו. עם זאת, כשמדובר בכתיבה על…

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה