בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > גולדן שאורס – אתם חייבים לנסות

גולדן שאורס – אתם חייבים לנסות

גולדן שאורס – אתם חייבים לנסות

מקלחות זהובות, הידועות גם בשם אורולגניה, היא פעילות מינית קינקית ומלוכלכת הכוללת בן זוג אחד משתין מרצונו על בן/בת זוג אחר, בדרך כלל כאקט של כניעה או השפלה. אם מעולם לא ניסית צורה זו של BDSM, אתה עשוי להיות מופתע לגלות עד כמה זה יכול להיות מרגש עבור שני בני הזוג.

עבור זוגות רבים, מקלחות הזהב מספקות להם הזדמנות לחקור את הגבולות שלהם בכל הנוגע למין. הם יכולים להביא רמה מוגברת של עוררות ותחושה למפגש בחדר השינה, ולעזור לשני בני הזוג לשחק תרחישים חדשים ואינטנסיביים. מכיוון שמדובר בפעילות הכוללת שימוש בנוזלי גוף, האינטימיות בין בני הזוג לעיתים קרובות עולה. ומכיוון שמדובר בסוג של BDSM והשפלה ארוטית, זוגות רבים מתארים תחושת אמון מוגברת בחדר השינה לאחר מכן.

כשמדובר בביצוע מקלחת מוזהבת, יש מגוון תנוחות וטכניקות שניתן להשתמש בהן. בדרך כלל, אחד מבני הזוג שוכב או כורע בתנוחה חשופה בזמן שבן הזוג השני משתין עליהם. ישנם גם סוגים אחרים של משחק שתן, כגון שאחד מבני הזוג משתין לתוך כוס ובן הזוג השני שותה את השתן. בנוסף, חלק מהזוגות נהנים להתנסות בפעילויות מיניות שונות לפני מקלחת הזהב, כגון מכות או שעבוד.

כשמדובר במי שנהנה לעסוק במקלחות מוזהבות, יש מגוון רחב של תצורות. בדרך כלל, בן הזוג שמשתינים עליו הוא בדרך כלל האישה, ובת הזוג הוא זה המבצע את המעשה , אם כי זוגות רבים נהנים להחליף תפקידים. עם זאת, ישנם גם גברים שנהנים כאשר משתינים עליהם, כמו גם נשים שנהנות לבצע את המעשה. בין אם מדובר בפעילות BDSM של הסכמה הדדית או באקט של השפלה, אנשים רבים מגלים הנאה רבה במקלחות זהב.

ומנגד, יש את הנשים שממש נרתעות מהמעשה. במקרים כאלו הגברים פונים אל שירותי ליווי https://tlv69.com, שם תמיד ניתן למצוא נערות ליברליות.  

בסך הכל, מקלחות זהב הן פעילות קינקי מעניינת ואינטנסיבית המאפשרת לזוגות לחקור את הגבולות שלהם עם סקס. זה מרגש את שני בני הזוג כאשר נעשה נכון ויכול ליצור תחושה של אמון הדדי ואינטימיות. עם מגוון התנוחות, הטכניקות וההפתעות, מקלחות מוזהבות בטוח יוסיפו שכבה של כיף לכל חדר שינה.

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

זנות היא ללא ספק אחד הנושאים השנויים במחלוקת והמורכבים ביותר בעולם. זהו נוהג שקיים כבר מאות שנים ועורר דיונים וויכוחים סוערים בין אנשים מכל תחומי החיים. יש הרואים בה סוגיה…

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

בחברה של היום, תעשיית הבידור למבוגרים הפכה לחלק רווחי ומקובל בתרבות הפופולרית. בחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים האנשים הידועים ככוכבי פורנו - מבצעים שעשו לעצמם שם בעולם הבידור למבוגרים.…

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה

www.freegirlfriendspassport.com פורטל מומלץ ויקיפדיה הפכה למקור למידע במגוון רחב של נושאים, כולל מין. עם מיליוני קוראים ותורמים, זוהי פלטפורמה רבת עוצמה לשיתוף ידע ושבירת טאבו. עם זאת, כשמדובר בכתיבה על…

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה