בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > היתרונות המפתיעים של אוננות: למה זה בעצם טוב בשבילך

היתרונות המפתיעים של אוננות: למה זה בעצם טוב בשבילך

היתרונות המפתיעים של אוננות: למה זה בעצם טוב בשבילך

אוננות (הנאה עצמית) היא לעתים קרובות סטיגמה כמו נושא "טאבו". למרות שזה משהו שכולנו עושים, הנושא אפוף בושה ומבוכה כבר עשרות שנים. למרבה המזל, יותר ויותר, החברה הופכת פתוחה יותר לרעיון של הנאה עצמית. למעשה, אנשי מקצוע רפואיים, מדענים ואפילו כמה קבוצות דתיות מדברים על היתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים של אוננות.

מחקר שנערך לאחרונה חשף כמה יתרונות מפתיעים לאוננות. מחקרים קשרו הנאה עצמית קבועה לשיפור הבריאות, מצב רוח משופר ואפילו סקס טוב יותר. הנה כמה מהסיבות העיקריות מדוע אוננות מועילה:

מפחית מתח וחרדה
אוננות יכולה להיות השפעה חזקה על הבריאות הנפשית שלך. הנאה עצמית נקשרה לשיפור מצב הרוח, להפחתת מתח, להפחתת חרדה ואפילו לשינה טובה יותר. זה כנראה נובע, בחלקו, משחרור אנדורפינים המתרחש עם אורגזמה.

מפחית כאב
אוננות יכולה לעזור גם עם כאב פיזי. מחקרים הראו כי שחרור אנדורפינים במהלך אורגזמה יכול לעזור להפחית את הכאב אצל נשים הסובלות מהתכווצויות מחזור, תסמיני גיל המעבר ואפילו כאבי מחלות כרוניות.

מגביר את הסיפוק המיני
אוננות יכולה לעזור להגביר את הסיפוק המיני, הן עבור יחידים והן עבור זוגות. אנשים רבים מוצאים כי לימוד תגובת גופם לגירוי במהלך הנאה עצמית יכול מאוחר יותר לעזור להם לתקשר בצורה יעילה יותר עם בני זוגם. בנוסף, חלק מהזוגות משתמשים באוננות כדרך מהנה וייחודית לשפר את חיי המין שלהם.

משפר את הביצועים המיניים ואת הביטחון העצמי
אוננות יכולה לעזור להגביר את הביצועים המיניים של גברים ואת הביטחון העצמי. אוננות רגילה יכולה לעזור להילחם בבעיות זיקפה ואף יכולה לעזור להפחית שפיכה מוקדמת. נשים עשויות גם לגלות כי אוננות מסייעת לשפר את הביטחון ואת דימוי הגוף.

משפר את הבריאות הכללית
מחקרים קשרו אוננות סדירה לשיפור בריאות הלב וכלי הדם, הפחתת הסיכון לסרטן הערמונית, שיפור החשק המיני ואפילו שיפור תפקוד המערכת החיסונית.

לסיכום, אוננות רגילה יכולה להביא למספר יתרונות בריאותיים בלתי צפויים. עם זאת, חשוב לזכור שזה לא מתאים לכל אחד. אלה עם מצבים נפשיים או פיזיים מסוימים עשויים לגלות שזה לא נוח או אפילו כואב. יתר על כן, חשוב תמיד להיות מודעים לרגשות שלך ושל בן זוגך בכל הנוגע לאוננות.
https://anywear.co.il/

בסך הכל, היתרונות הבריאותיים של אוננות הם רבים ואין להתעלם מהם. אם אתם מעוניינים לנסות זאת, שוחחו על כך עם הרופא או המטפל המיני שלכם. ייתכן שהם יוכלו להציע טכניקות ומוצרים שיעזרו להפוך את החוויה למהנה ובטוחה יותר.

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

זנות היא ללא ספק אחד הנושאים השנויים במחלוקת והמורכבים ביותר בעולם. זהו נוהג שקיים כבר מאות שנים ועורר דיונים וויכוחים סוערים בין אנשים מכל תחומי החיים. יש הרואים בה סוגיה…

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

בחברה של היום, תעשיית הבידור למבוגרים הפכה לחלק רווחי ומקובל בתרבות הפופולרית. בחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים האנשים הידועים ככוכבי פורנו - מבצעים שעשו לעצמם שם בעולם הבידור למבוגרים.…

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה

www.freegirlfriendspassport.com פורטל מומלץ ויקיפדיה הפכה למקור למידע במגוון רחב של נושאים, כולל מין. עם מיליוני קוראים ותורמים, זוהי פלטפורמה רבת עוצמה לשיתוף ידע ושבירת טאבו. עם זאת, כשמדובר בכתיבה על…

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה