בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > "העובדות על קונדומים: המדריך שלך לפרקטיקות מיניות בטוחות"

"העובדות על קונדומים: המדריך שלך לפרקטיקות מיניות בטוחות"

"העובדות על קונדומים: המדריך שלך לפרקטיקות מיניות בטוחות"

click here

עולם אמצעי המניעה יכול להיראות מכריע לפעמים. רבים מניחים כי הגלולה או אמצעי המניעה עצמם הם הדרך היחידה למנוע הריון או זיהומים המועברים במגע מיני, ובעוד שיטות אלה יעילות, קונדומים הם חלק חיוני של כל תוכנית מין בטוח. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על קונדומים וכל מה שיש להם להציע.

בתור התחלה, קונדומים הם דרך מצוינת להפחית את הסיכונים הקשורים למין לא מוגן. בשימוש נכון ועקבי, קונדומים יעילים ב-98% במניעת הריון ובהפחתת הסיכון להעברת מחלות מין (זיהומים המועברים במגע מיני). הם קלים מאוד לשימוש: פשוט לפתוח את נדן לטקס מעל הפין ולוודא שהוא מכסה באופן מלא את כל העניין. לאחר שתסיימו, פשוט השליכו את הקונדום לפח.

היתרונות של קונדומים עולים מעבר ליעילות במניעת הריון ומחלות מין. ראשית, הם זולים ונגישים באופן נרחב – רוב בתי המרקחת נושאים אותם בגדלים וסוגים שונים, וקל למצוא אותם גם באינטרנט. ישנם גם מספר זנים לבחירה, מה שהופך אותם מתאימים לכל העדפה. קונדומים לטקס הם הפופולריים ביותר ובסיכון הגבוה ביותר לשבירה (מה שיכול להפחית את היעילות). אבל אם יש לך אלרגיה לטקס, יש אפשרויות פוליאוריתן ועור כבש מדי. כל אחד מהם יספק הגנה, אך הקפד לבצע את המחקר שלך ולדבר עם הרופא שלך לפי הצורך.

כשמדובר בבחירת קונדום, הגודל בהחלט קובע. ודא שהקונדום בגודל מתאים לפין, אחרת הוא לא יהיה יעיל באותה מידה. בדוק אם יש תאריכי תפוגה כלשהם ובדוק אם יש קרעים גלויים או סימנים אחרים של נזק. הגזרה הנכונה (לא צמודה מדי ולא רופפת מדי) תהיה הרבה יותר נוחה ללבישה ויכולה למנוע שבירה או החלקה.

חשוב גם לזכור כמה אמצעי בטיחות לפני ביצוע כל סוג של פעילות מינית. הקפידו להשתמש בקונדום חדש בכל פעם (לא ניתן להשתמש בחומרי הסיכה על בסיס שמן הנמצאים בצעצועי מין עם קונדומים מלטקס). הוסיפו מעט סיכה לחלק החיצוני של הקונדום או בתוכו כדי להבטיח נוחות והגנה. ולבסוף, חשוב שכל אחד מבני הזוג יהיה מודע לכל אלרגיה ידועה שעלולה להחמיר עם לטקס.

השימוש בקונדומים חיוני לפרקטיקות מיניות בטוחות. עם גישה למגוון אפשרויות קונדום, הם דרך קלה, משתלמת ויעילה למנוע הן הריון לא רצוי והן העברת מחלות מין. הקפידו תמיד לבדוק קונדומים לפני השימוש, להיפטר מהם לאחר כל פעם, ולהשתמש בשימון במידת הצורך. קונדומים הם פשוטו כמשמעו הדרך הטובה ביותר להגן על הבריאות שלך ואת הבריאות של השותף שלך במהלך מגע מיני.

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

זנות היא ללא ספק אחד הנושאים השנויים במחלוקת והמורכבים ביותר בעולם. זהו נוהג שקיים כבר מאות שנים ועורר דיונים וויכוחים סוערים בין אנשים מכל תחומי החיים. יש הרואים בה סוגיה…

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

בחברה של היום, תעשיית הבידור למבוגרים הפכה לחלק רווחי ומקובל בתרבות הפופולרית. בחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים האנשים הידועים ככוכבי פורנו - מבצעים שעשו לעצמם שם בעולם הבידור למבוגרים.…

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה

www.freegirlfriendspassport.com פורטל מומלץ ויקיפדיה הפכה למקור למידע במגוון רחב של נושאים, כולל מין. עם מיליוני קוראים ותורמים, זוהי פלטפורמה רבת עוצמה לשיתוף ידע ושבירת טאבו. עם זאת, כשמדובר בכתיבה על…

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה