בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > לחוות את הזוהר האדיב של אשקלון, עיר חוף הים המפתה של דרום ישראל

לחוות את הזוהר האדיב של אשקלון, עיר חוף הים המפתה של דרום ישראל

לחוות את הזוהר האדיב של אשקלון, עיר חוף הים המפתה של דרום ישראל

אשקלון, השוכנת על חוף הים התיכון של דרום ישראל, היא העיר הישראלית המובהקת, שבה עבר, הווה ועתיד מתקיימים בו זמנית. מבקרים המתענגים על הפאר של העת העתיקה לצד האווירה העירונית הקוסמופוליטית, החופים המפתים והשמש המענגת ימצאו סיבות רבות להיות מוקסמים ומוקסמים מהעיר המפוארת הזו.

אשקלון, המשתרעת על שטח של כ-38,000 קילומטרים, נחשבת לאחת מחמש הערים העתיקות המרכזיות של ארץ הקודש. בתקופות הברונזה והברזל הוא היה מרכז חיוני של סחר חופי, עם שרידים ארכיאולוגיים שהתגלו עד היום המצביעים על תפקידו המשמעותי בהיסטוריה של האזור. העיר חוותה התעוררות מחודשת בפופולריות שלה לפני כמה מאות שנים, כאשר הטורקים העות'מאנים כבשו את האזור, מה שהוביל לטפטוף ניכר של יהודים שחזרו לאזור. מאז, העיר גדלה הן באוכלוסייתה והן בהתקדמותה, והיא כיום העיר העשירית בגודלה בישראל.

אחד האתרים המלכותיים ביותר שאשקלון ידועה בהם הוא תל אשקלון, תל ארכיאולוגי הממוקם במרכז העיר. מאמינים שזה היה האתר של העיר העתיקה אסטקוס המוזכרת ברשומות אשוריות מהמאה ה -7 לפנה"ס, וכאשר משוטטים באתר 3 דונם, שרידים מזמנים עברו נראים גם, כולל חומות כנעניות ופלישתיות ומבנים מאינספור תרבויות אחרות.

החוף היפה הוא אולי המשיכה השנייה בגודלה לאשקלון. קו החוף של אשקלון, שאורכו חמישה קילומטרים, עבר לאחרונה טרנספורמציה אורבנית, והפך לאתר נופש מוביל ואתר נופש מסביר פנים. רחצה בשמש הים תיכונית החמימה ושחייה במים רגועים וצלולים, המבקרים יש את המערך ואת השירותים הדרושים עבור הרפיה אולטימטיבית החוף.

מרכז העיר הססגוני של אשקלון, המכונה בעברית "הבימה" או "התיאטרון", שופע חנויות בוטיק אופנתיות, בתי קפה נעימים, ביסטרו שוקק חיים ופאבים תוססים. שוכרי דירות פוטנציאליים במיוחד צריכים למצוא הרבה מה לאהוב כאן, שכן יש המון השכרות מקומיות ונכסי דיור. מהגרים יהודים מתייחסים לעיר במיוחד בשל מחירה היחסי בהשוואה לערים צפופות יותר.

אשקלון, המוקרנת עוד יותר ממרכז העיר, היא ביתם של קניונים גדולים ומקומות בילוי עכשוויים, עם כותרים כמו סינמל, המוזיקה של רודי, ומתחם ההחלקה על הקרח המילולית Fun הממוקמים כולם בתוך גבולות העיר. העיר מציעה גם המון פעילויות חוצות ותרבות, כולל חוגים, סדנאות, קורסי שפה, שווקים, ערבי סרטים, ועוד המון סדנאות – משהו יצירתי ומהנה תמיד קורה באשקלון.

אשקלון ידועה גם בזכות הגנים הלאומיים הרבים שלה, המציעים טונות של אפשרויות ידידותיות למשפחות, החל ממתקני ספורט, דרך מגרשי משחקים ועד שבילי אופניים. חוף ניצנים, פארק משמרות, שמורת הטבע הימית וגן לאומי תנ"כי הם כמה נקודות ראויות לציון, שכן כולם מציעים נופים פנורמיים מדהימים, צמחייה מגוונת, ואת ההזדמנות לחקור את החי והצומח המקומיים של האזור.

בפולקלור היהודי, אשקלון ידועה כמקום הולדתו של שמשון, הגיבור האגדי של התנ"ך. כדי לזכור מורשת אלוהית זו, אנדרטת עמודי שמשון מציינת את האתר שבו העיר העתיקה התהדרה בעבר בחומה המפורסמת שלה – אשר, על פי ספר שופטים המקראי, שמשון הצליח להסיר במו ידיו כסימן לכוח ייחודי. כיום, מאות על אלפי מבקרים מדי שנה מגיעים לאתר בשל יופיו הטבעי וההיסטוריה שובת הלב שלו.
נערות ליווי באשקלון

בהמשך הדרך, הגן הבוטני של אשקלון נחשב לגדול ביותר במזרח התיכון, וחושף מגוון של צמחים, עצים, שיחים ופרחים צבעוניים מקומיים. בין אם אתם נהנים לטייל סביב הבריכות או מפגשי צילום נלהבים, הגן הבוטני בטוח יענה על כל הדרישות שלכם.

לסיכום, ברור שאשקלון היא מקום עם הרבה ניגודים לחקור, הרבה דברים נפלאים לעשות, ומנה בריאה של תרבות והיסטוריה שניתן לראות בכל הנוף שלה. עיר זו בדרום ישראל היא אכן היעד האידיאלי לכל מטייל ומקום נהדר לתושבים לקרוא לו בית.

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

זנות היא ללא ספק אחד הנושאים השנויים במחלוקת והמורכבים ביותר בעולם. זהו נוהג שקיים כבר מאות שנים ועורר דיונים וויכוחים סוערים בין אנשים מכל תחומי החיים. יש הרואים בה סוגיה…

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

בחברה של היום, תעשיית הבידור למבוגרים הפכה לחלק רווחי ומקובל בתרבות הפופולרית. בחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים האנשים הידועים ככוכבי פורנו - מבצעים שעשו לעצמם שם בעולם הבידור למבוגרים.…

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה

www.freegirlfriendspassport.com פורטל מומלץ ויקיפדיה הפכה למקור למידע במגוון רחב של נושאים, כולל מין. עם מיליוני קוראים ותורמים, זוהי פלטפורמה רבת עוצמה לשיתוף ידע ושבירת טאבו. עם זאת, כשמדובר בכתיבה על…

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה