בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > מהבר אל המלון עם בחורה בעלת ציצי ענק

מהבר אל המלון עם בחורה בעלת ציצי ענק

מהבר אל המלון עם בחורה בעלת ציצי ענק

שמי שי ואני כאן כדי לספר לכם על  החוויה המינית האחרונה שלי.

הכל התחיל לילה אחד כשהייתי בבר עם כמה מהחברים שלי. פשוט נהנינו מכמה משקאות ושיחה, כשהבחנתי באישה היפה הזו מעבר לחדר. היה לה שיער ארוך וכהה ועיניים כחולות תוססות ביותר שראיתי מעודי. אבל הדבר המרשים ביותר היה צריך להיות הגוף המטורף שלה. שדיה השופעים היו בגודל של מלונים, והם איימו להתפרץ מתוך שמלתה הצמודה. לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים. עד היום בחורות עם שלמות גוף שכזו ראיתי רק בסוכנות הליווי seo-sem-israel

ידעתי שאני חייב אותה. ביקשתי ממנה לבוא ולחדר שלי במלון היא נענתה בשמחה. התחלנו לדבר והבנתי שהיא מקסימה ואינטליגנטית בדיוק כמו שהיא יפה. כבר הרגשתי את הגוף שלי מגיב אליה וידעתי שאני רוצה אותה מאוד.

התחלנו לדבר במעלית, והידיים שלי מצאו את דרכן אל שדיה השופעים, לוחצות אותם בחוזקה. הפטמות שלה כבר היו קשות מתחת לאחיזה שלי והתחלתי להתעורר רק מהתחושה. יכולתי להרגיש את נשימתה החמה על צווארי כשהתחלתי לטבול את ידיי מתחת לשמלתה ולחקור את הקימורים הרכים של גופה.

בכניסה לחדר כרכתי את זרועותיי סביב מותניה ומשכתי אותה עוד יותר. היא בתגובה העבירה את ידיה על גבי וגרמה לי לרעוד מהתרגשות. לבסוף, לא יכולתי לחכות יותר. נתתי לידיים שלי לצנוח בינינו וליטפתי בזהירות את התחתונים שלה. יכולתי להרגיש את החום והרטיבות שכבר נספגים בהם וידעתי שהיא מגורה כמוני.

זה נראה כאילו כל העולם עצר מלכת באותו רגע כשהכנסתי לאט לאט את התחתונים שלה במורד הירכיים שלה. היא פתחה בשקיקה את ירכיה לרווחה בציפייה, ואני חקרתי בשמחה את מעמקי גופה באצבעותיי. הרגשתי מדהים כשהרגשתי את שרירי האגן שלה מתהדקים סביבי וגניחות העונג שלה נעשות יותר ויותר אינטנסיביות.

השכבתי אותה על המיטה והזזתי את פי לכיוון החזה שלה. החל מלמטה ליקקתי ומצצתי כל אחת מהפטמות שלה עד שהן היו קשות ובלטו מגופה, ואז עברתי שוב כלפי מטה. ידיי נעו סביב כל קימור בגופה בזמן שנישקתי וטעמתי כל סנטימטר בגופה.

לבסוף עברתי בין רגליה ויכולתי לראות אותה כבר נוטפת ציפייה. מיקדתי את תשומת ליבי בדגדגן שלה והקדשתי את זמני לפנק ולחקור אותו. לשוני שלחה גל אחר גל של עונג ששטף את גופה ויכולתי לראות את הבעות האקסטזה חולפות על פניה.

הזזתי את עצמי קדימה ונכנסתי לגופה דוחף עוד ועוד פנימה עד שמילאתי אותה לגמרי. התחלתי בקצב איטי ויציב שהתגבר בעוצמתו כשגניחותיה בהנאה החלו למלא את החדר. יכולתי להרגיש את החום והרטיבות על הזין שלי כאשר היא  התחילה להתקרב לשיא.

הרגשתי את קירות הנרתיק שלה מתכווצים סביבי בחוזקה כשהאורגזמה שלה התרסקה עליה והחדר התמלא בזעקות העונג הצרופות שלה. הרגשתי את הקירות שלה עדיין רועדים כשהתפוצצתי עמוק בתוכה ושנינו קרסנו על המיטה מיוזעים.

הלילה ההוא היה אחת החוויות המיניות הטובות בחיי, ולעולם לא אשכח אותה. זיכרון הקימורים העסיסיים של האישה ההיא וגניחות העונג שלה הם משהו שלעולם לא יעזוב אותי.

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

זנות היא ללא ספק אחד הנושאים השנויים במחלוקת והמורכבים ביותר בעולם. זהו נוהג שקיים כבר מאות שנים ועורר דיונים וויכוחים סוערים בין אנשים מכל תחומי החיים. יש הרואים בה סוגיה…

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

בחברה של היום, תעשיית הבידור למבוגרים הפכה לחלק רווחי ומקובל בתרבות הפופולרית. בחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים האנשים הידועים ככוכבי פורנו - מבצעים שעשו לעצמם שם בעולם הבידור למבוגרים.…

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה

www.freegirlfriendspassport.com פורטל מומלץ ויקיפדיה הפכה למקור למידע במגוון רחב של נושאים, כולל מין. עם מיליוני קוראים ותורמים, זוהי פלטפורמה רבת עוצמה לשיתוף ידע ושבירת טאבו. עם זאת, כשמדובר בכתיבה על…

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה