בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > קונדומים: היסטוריה, שימוש ומחלוקת

קונדומים: היסטוריה, שימוש ומחלוקת

קונדומים: היסטוריה, שימוש ומחלוקת

קונדומים שימשו כאמצעי מניעה ומחסום למניעת הריון והעברת זיהומים המועברים במגע מיני מאז המאה השמונה עשרה. המונח "קונדום" מקורו במילה הלטינית "condus" שפירושה "כלי" או "מקרה". הוא שימש לסירוגין עם "נדן" ו "גומי", אם כי המונח המקורי עדיין נמשך. קונדומים הם שקיות דקות ונמתחות העשויות מלטקס או פלסטיק המיועדות לשימוש זוגות במהלך יחסי מין. מטרת הקונדום היא להפחית או למנוע העברת נוזלים בין בני זוג במהלך קיום יחסי מין. זה עוזר להפחית את הסיכון להריון ואת התפשטות של מחלות המועברות במגע מיני.

התיעוד הקדום ביותר הידוע של קונדומים הוא מהמאה ה-16. האנטומאי האיטלקי גבריאלה פאלופיו הכין אותם לראשונה מפשתן וקשר אותם על הפין בסרט. אמצעי מניעה זה היה יעיל, אך מאוחר יותר הוא שופר על ידי איטלקי אחר, פרנצ'סקו סביו, שפיתח קונדום ארוך יותר העשוי ממעיים של בעלי חיים. סוג זה של קונדום היה אמין יותר והיה לו הגנה טובה יותר מפני הריון.

במאה ה-18 נעשה שימוש נרחב בקונדומים למניעת הריון. הם היו עשויים בעיקר ממעיים של בעלי חיים, אך חלקם היו עשויים משלפוחית השתן, לטקס או פשתן. הממציא הצרפתי שארל דה סאליני יצר את קונדום הגומי האמיתי הראשון בשנת 1855. המצאה זו התאפשרה בזכות גילוי הגיפור, ששיפר את עמידות הגומי. זה חולל מהפכה בתעשיית הקונדומים ואיפשר ייצור המוני של קונדומים.

במאה ה-20 חל שיפור רב יותר באיכות ובזמינות של קונדומים. באמצע 1900, הפופולריות של קונדומים גדל באופן אקספוננציאלי. זאת בשל המודעות הגוברת לקשר בין פעילות מינית להתפשטות מחלות מין. קונדומים זמינים כיום באופן נרחב בבתי מרקחת ומרכולים, והם הפכו לשיטה פופולרית למניעת הריון והגנה מפני מחלות מין. בשנים האחרונות הוכנסו לשימוש קונדומים דקים מפוליאוריתן, המציעים יותר רגישות ויותר הגנה מפני הריון.

סקס ליווי
יש עדיין הרבה מחלוקת סביב השימוש בקונדום. יש אנשים הרואים בקונדומים אמצעי זהירות הכרחי מפני מחלות המועברות במגע מיני, בעוד שאחרים חושבים שהשימוש בהם אינו מוסרי משום שהם מקדמים התנהגות מופקרת. אחרים רואים בקונדומים סוג של אמצעי מניעה ומאמינים שהם צריכים להיות זמינים לכולם, ללא קשר לנטייתם המינית או למצבם המשפחתי.

בנוסף, יש הטוענים כי זמינות וקידום של קונדומים יכול להוביל לתחושת ביטחון מזויפת. הם מאמינים כי קונדומים יכולים לתת לאנשים את הרושם שהם בטוחים לחלוטין מפני מחלות המועברות במגע מיני כאשר, במציאות, קונדומים אינם יעילים ב -100 אחוז במניעתן.

לבסוף, יש גם התנגדויות דתיות לשימוש בקונדום. קבוצות נוצריות, כמו הכנסייה הקתולית, מצטטות את התנ"ך כאומר ששימוש בקונדומים הוא חטא. עם זאת, הכנסייה תומכת בשימוש בקונדומים כדי למנוע את התפשטות האיידס במדינות נוצריות.

לסיכום, קונדומים הם חלק מהחוויה האנושית מאז המאה ה-16. הם חוללו מהפכה בתעשיית אמצעי המניעה, והפכו אותם לזמינים לשימוש נרחב לכל אחד. למרות כמה מחלוקות והתנגדויות דתיות, קונדומים הוכחו כדרך בטוחה ויעילה למנוע הריונות והעברת מחלות המועברות במגע מיני.

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

זנות היא ללא ספק אחד הנושאים השנויים במחלוקת והמורכבים ביותר בעולם. זהו נוהג שקיים כבר מאות שנים ועורר דיונים וויכוחים סוערים בין אנשים מכל תחומי החיים. יש הרואים בה סוגיה…

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

בחברה של היום, תעשיית הבידור למבוגרים הפכה לחלק רווחי ומקובל בתרבות הפופולרית. בחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים האנשים הידועים ככוכבי פורנו - מבצעים שעשו לעצמם שם בעולם הבידור למבוגרים.…

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה

www.freegirlfriendspassport.com פורטל מומלץ ויקיפדיה הפכה למקור למידע במגוון רחב של נושאים, כולל מין. עם מיליוני קוראים ותורמים, זוהי פלטפורמה רבת עוצמה לשיתוף ידע ושבירת טאבו. עם זאת, כשמדובר בכתיבה על…

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה