בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > רגע לפני סוןף הקיץ

רגע לפני סוןף הקיץ

רגע לפני סוןף הקיץ

הקיץ הוא העונה המושלמת עבור גברים לצאת ולחקור את העולם סביבם. החל מטיול ארוך ועד לשיזוף על החוף, יש הרבה דרכים לגברים ליהנות מקיץ נהדר. כדי לוודא שאתם מפיקים את המרב מהעונה, הנה רשימה של דברים שאתם חייבים לעשות לפני שהקיץ מסתיים!

1. בקרו במוזיאון מקומי – אין כמו להיכנס למוזיאון וללמוד על היסטוריה ותרבות. בין אם אתם מעדיפים מוזיאון להיסטוריה, מוזיאון לאמנות או מוזיאון מדע, מצאו אחד קרוב אליכם, ארזו חטיפים והקדישו את היום ללמוד משהו חדש.

2. צאו לצלול – הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לחקור את העולם התת ימי. לבשו ציוד צלילה וצאו לצלילה. אתה תהיה בטוח למצוא משהו חדש ומרגש שם למטה.

3. צאו לחיק הטבע – כשאתם בטבע, אל תעמדו סתם. צאו לטיול, נסו לדוג, צאו לשיט בקיאקים, טפסו על הר – האפשרויות הן אינסופיות. יש כל כך הרבה מה לחקור שם בחוץ אם אתה פוקח את העיניים. אפשר לעשות זאת גם בארץ וגם בחו"ל.

4. נסו משהו חדש – הקיץ הוא הזמן הטוב ביותר לנסות משהו חדש. בין אם זה משהו גדול כמו צניחה חופשית, או סתם משהו קטן כמו לחקור פארק חדש, נסו משהו שרציתם לנסות!

5. לכו לים – אין כמו יום בשמש עם החברים שלכם על החוף. ערכו תחרות בניית ארמונות חול, שחקו מטקות, שחו או פשוט שכבו לאחור והשתזפו. וכמובן הבחורות השוות שתוכלו לראות על החוף. הים הוא ללא ספק בילוי הקיץ הטוב ביותר. 

6. ארחו מנגל – ברביקיו בחצר האחורית הוא מצרך עיקרי בכיף הקיצי. הזמינו את חבריכם, הדליקו את הגריל ותיהנו מיום כיף עם אוכל טעים. אפשר לארגן ערב גברים מיוחד, פשוט לשכור איזו וילה ולהזמין נערות ליווי. 

 7. צפו בסרט במקום פתוח – – אין הרבה דברים יותרמהקרנות במקום פתוח. לפעמים עורכים כאלו בפארק הירקון או פארקים ציבוריים. כדאי לעקוב אחר הפרסומים. אירועים שכאלו מתקיימים גם בארץ וגם בחו"ל. 
אם חסרות לכם נערות ליווי לחגיגיות סוף הקיץ, תוכלו למצוא אותן כאן https://www.pride.org.il

סקס מזדמן: לחקור את היתרונות והחסרונות

סקס מזדמן. זהו מונח שהפך נפוץ יותר ויותר בחברה של ימינו, המשמש לעתים קרובות לתיאור מפגשים מיניים בין אנשים שאינם במערכת יחסים מחויבת. עם עליית אפליקציות ההיכרויות ותרבות הסטוצים, סקס…

סקס מזדמן: לחקור את היתרונות והחסרונות

העיר תל אביב: מרכז תוסס של תרבות, היסטוריה וכיף

נערות ליווי במרכז תל אביב, העיר השנייה בגודלה בישראל, היא תערובת קסומה של מודרניות ומסורת. ממוקם על חוף הים התיכון, מטרופולין הומה זה מכונה לעתים קרובות "העיר שלעולם לא ישנה"…

העיר תל אביב: מרכז תוסס של תרבות, היסטוריה וכיף

ההיסטוריה והמחלוקת סביב הדירות הדיסקרטיות

לדירות דיסקרטיות, הידועים גם בשם דירות דיסקרטיות, יש היסטוריה ארוכה ומורכבת שראשיתה בתרבויות עתיקות. מוסדות אלה היו חלק כמעט מכל חברה, ושימשו כמקומות שבהם אנשים עוסקים במעשים מיניים תמורת פיצוי…

ההיסטוריה והמחלוקת סביב הדירות הדיסקרטיות