בלוג סקס canalwoman.com

בלוג סקס canalwoman.com > סיפורים אירוטיים > שליטה באמנות ויקיפדיה: טיפים לסקס מומחה לחוויית עריכה מספקת

שליטה באמנות ויקיפדיה: טיפים לסקס מומחה לחוויית עריכה מספקת

שליטה באמנות ויקיפדיה: טיפים לסקס מומחה לחוויית עריכה מספקת

כאחד המשאבים המקוונים הגדולים והפופולריים ביותר, ויקיפדיה הפכה למקור מידע על מגוון רחב של נושאים. עם זאת, בתוך ים המאמרים על היסטוריה, מדע ותרבות פופ, יש נושא שלא מרבים לדבר עליו בגלוי – סקס. בעוד לוויקיפדיה אולי אין את אותו מוניטין כמו לאתרים אחרים הידועים בתוכן למבוגרים שלהם, לא ניתן להכחיש כי סקס הוא חלק טבעי ואינטגרלי מחיי האדם, וככזה, הוא ראוי למקום בפלטפורמה זו.

עבור אלה המעוניינים לתרום למאגר הידע ההולך וגדל בוויקיפדיה, כתיבה על מיניות ונושאים הקשורים למין יכולה להיות חוויה מאתגרת אך מתגמלת. עם זאת בחשבון, ריכזנו רשימה של טיפים סקס מומחים שיעזרו לך לנווט בנושא רגיש זה וליצור ערכים אינפורמטיביים וכוללניים התואמים את המדיניות וההנחיות של ויקיפדיה.

1. להבין את המדיניות של ויקיפדיה לגבי תוכן מיני

לפני שנצלול לעולם של נושאים הקשורים למין, חיוני להכיר את המדיניות וההנחיות של ויקיפדיה לגבי תוכן מיני. לוויקיפדיה יש מדיניות נקודת מבט נייטרלית (NPOV), כלומר כל התוכן חייב להיכתב מנקודת מבט ניטרלית, ללא כל הטיה או קידום. זה חל גם על מאמרים על מין, אשר חייב להיות כתוב באופן עובדתי, אינפורמטיבי, ללא שיפוט או דעות אישיות.

יתר על כן, ויקיפדיה אוסרת בהחלט על כל צורה של חומר מפורש או פורנוגרפי. משמעות הדבר היא כי כל תוכן חזותי או כתוב שיש לו את המטרה היחידה של עוררות או סיפוק אינו מותר בפלטפורמה. לכן, חשוב לזכור כי בעת כתיבה על מין, התוכן שלך צריך להתמקד בחינוך ומידע ולא titillation.

2. השתמש במקורות אמינים וניתנים לאימות

כמו בכל נושא אחר בוויקיפדיה, חיוני להשתמש במקורות אמינים וניתנים לאימות בעת כתיבה על מין. זה חשוב במיוחד כאשר דנים בנושאים כגון בריאות מינית ורבייה, אשר דורשים מידע מדויק ועדכני. הימנע משימוש בבלוגים אישיים או אתרי אינטרנט עם אמינות מפוקפקת כמקורות לתוכן שלך. במקום זאת, בחרו במחקר מדעי, מאמרים שעברו ביקורת עמיתים וארגונים מכובדים כמו ארגון הבריאות העולמי או המרכז לבקרת מחלות ומניעתן.

3. התייחסו למגוון המיניות

מיניות היא ספקטרום מורכב ומגוון, וחשוב להכיר במגוון זה ולהתייחס אליו כאשר כותבים עליו בוויקיפדיה. חיוני לייצג נטיות, מגדרים וזהויות מיניות שונות בצורה מדויקת ומכבדת. הימנעו משימוש במונחים מיושנים או משפילים כאשר אתם מתייחסים לקהילת LGBTQ+, והשתמשו תמיד בטרמינולוגיה ובשפה מתאימים. בנוסף, חיוני לכלול קולות ונקודות מבט מגוונות בכתיבה שלך, ולא להסתמך רק על נקודת מבט אחת.

4. שימו לב לרגישויות תרבותיות ודתיות

מיניות היא נושא אישי מאוד ולעתים קרובות רגיש מבחינה תרבותית. ככזה, חיוני להיות מודעים לרגישויות תרבותיות ודתיות בעת כתיבה על מין בוויקיפדיה. לתרבויות ודתות שונות יש אמונות וגישות שונות כלפי מין ופרקטיקות מיניות, ויש לכבד אמונות אלה בעת הצגת מידע בנושא. לדוגמה, פרקטיקות מיניות מסוימות עשויות להיות מקובלות בתרבויות מסוימות, אך עשויות להיות טאבו באחרות. הקפד לחקור ולייצג במדויק את ההבדלים הללו בכתיבה שלך.

5. השאירו את ההטיות האישיות שלכם ליד הדלת

כפי שהוזכר קודם לכן, מדיניות NPOV של ויקיפדיה דורשת שכל התוכן ייכתב ללא כל הטיה. זה אומר להניח בצד את הדעות והאמונות האישיות שלך בזמן שאתה כותב על מין. זה טבעי שיהיו העדפות אישיות או הטיות כשמדובר במיניות, אבל אלה לא צריכים להשפיע על הכתיבה שלך בוויקיפדיה. התפקיד שלך כעורך הוא להציג מידע באופן אובייקטיבי ולתת לקוראים לגבש דעות משלהם.

6. השתמשו בשפה ובטרמינולוגיה מתאימים

שפה וטרמינולוגיה ממלאות תפקיד מכריע באופן שבו מידע נתפס, במיוחד כשמדובר בנושאים רגישים כמו מין. לכן, חיוני להשתמש בשפה ובטרמינולוגיה המתאימים בעת כתיבה על מין בוויקיפדיה. זה כולל שימוש במונחים מדעיים מדויקים ועדכניים, הימנעות מסלנג או שפה מדוברת, והימנעות משימוש במונחים משפילים או פוגעניים. כמו כן, חיוני להימנע משימוש בהספדים, מכיוון שהם יכולים להתפרש בצורה שגויה ויכולים להעיב על המידע העובדתי שאתה מנסה להעביר.

7. היו מעורבים במיזמי ויקי והצטרפו לקהילות רלוונטיות

לוויקיפדיה יש מיזמי ויקי שונים – קבוצות של עורכים המשתפים פעולה בנושאים או תחומי עניין ספציפיים. מיזמי ויקי אלה יכולים להיות משאב רב ערך עבור אלה המעוניינים לכתוב על מין בוויקיפדיה. על ידי הצטרפות לפרויקטים אלה, אתה יכול להתחבר עם אנשים בעלי דעות דומות וללמוד מהמומחיות והניסיון שלהם. בנוסף, יש גם קהילות מקוונות ופורומים המוקדשים לדיון ושיפור ערכים הקשורים למין בוויקיפדיה. קהילות אלה יכולות לספק תובנות ומשוב חשובים על הכתיבה שלך ולעזור לך לשפר את כישוריך כעורך מין.

לסיכום, כתיבה על סקס בוויקיפדיה אולי נראית כמו משימה מרתיעה, אבל עם הגישה והלך הרוח הנכונים, זה יכול להיות מתגמל

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

זנות היא ללא ספק אחד הנושאים השנויים במחלוקת והמורכבים ביותר בעולם. זהו נוהג שקיים כבר מאות שנים ועורר דיונים וויכוחים סוערים בין אנשים מכל תחומי החיים. יש הרואים בה סוגיה…

זנות: עולם שנוי במחלוקת ומורכב

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

בחברה של היום, תעשיית הבידור למבוגרים הפכה לחלק רווחי ומקובל בתרבות הפופולרית. בחוד החנית של התעשייה הזו נמצאים האנשים הידועים ככוכבי פורנו - מבצעים שעשו לעצמם שם בעולם הבידור למבוגרים.…

כוכבות פורנו: לחקור את עולם הבידור למבוגרים

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה

www.freegirlfriendspassport.com פורטל מומלץ ויקיפדיה הפכה למקור למידע במגוון רחב של נושאים, כולל מין. עם מיליוני קוראים ותורמים, זוהי פלטפורמה רבת עוצמה לשיתוף ידע ושבירת טאבו. עם זאת, כשמדובר בכתיבה על…

לפענח את סודות הידע המיני: מדריך מקיף לכתיבה על מין בוויקיפדיה